پکیج های فیتیتو
برای دریافت پرطرفدارترین پکیج های فیتیتو کلیک کنید
کلیک کن
Previous
Next

تخفیف ویژه آبان ماه

با ثبت نام و عضویت و همچنین تکمیل فرم اطلاعات فردی از هفته اول آبان ماه تا اول آذر ماه، شامل تخفیف 10 درصدی خواهید شد.

پرس با دستگاه

روی دستگاه بنشینید و پشت را روی تکیه گاه پد‌دار قرار دهید. پاها را کمی بالا به اندازه عرض لگن روی صفحه قرار دهید. باسن و زانو را صاف کنید. اهرم را آزاد کنید و دست‌ها را به طرفین بگیرید. دستگاه را با خم کردن باسن و زانوها پایین بیاورید تا زمانی که زانوها فقط حدودا در زاویه ۹۰ درجه خم شدن...

گام پروازی

پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. سعی کنید در یک وضعیت ایستاده و صاف قرار گیرید. به آرامی به حالت لانگز بنشینید و دست ها را در دو طرف پای جلو در راستای شانه ها قرار دهید. سپس به هنگام بلند شدن پای عقب را به صورت صاف به سمت عقب بالا بیاورید و دست ها را به حالت پروانه باز کنید.

سرشانه شراگ اسمیت

میله اسمیت در حالت ایستاده با عرض شانه یا گیره روی دست کمی بازتر. با چرخاندن میله به عقب، میله را جدا کنید. شانه ها را تا حد امکان بالا ببرید. پایین بیاورید و تکرار کنید. از آنجایی که این حرکت با رسیدن به ارتفاع کامل شانه دشوارتر می شود، ممکن است معیارهای قد برای ارتفاع...

راهنمای سبک زندگی سالم

پژوهش های علمی نشان داده که رژیم غذایی به تنهایی نمی تواند برای تناسب اندام کافی باشد. ایجاد یک سبک زندگی سالم مبتنی بر رفتارهای سالم و روتین شده درصد موفقیت بسیار بالاتری دارد. 

رژیم غذایی

رژیم های غذایی فیتیتو با آنالیز و ارزیابی دقیق شخص و متناسب با وضعیت معیشتی و دسترسی فرد به غذاها توسط متخصصین طراحی می شود.

یوگای صبحگاهی

متخصصین فیتیتو، با مطالعه در رابطه با مدیریت استرس و مدیریت وزن، متوجه شدند که یکی از نیازهای ضروری، ایجاد احساس نشاط و سرخوشی در صبح است. 

برنامه تمرینی

برنامه های تمرینی فیتیتو زیر نظر متخصصین علوم ورزشی بر پایه ویژگی های فردی و امکانات و توانایی های شخص طراحی می شود. 

مدیتیشن قبل خواب

متخصصین فیتیتو با مطالعه و بررسی مقالات علمی معتبر، اقدام به طراحی و گردآوری تمرین های آرام سازی ذهنی یا مدیتیشن کرده اند.

راهنمای سبک زندگی سالم

پژوهش های علمی نشان داده که رژیم غذایی به تنهایی نمی تواند برای تناسب اندام کافی باشد. ایجاد یک سبک زندگی سالم مبتنی بر رفتارهای سالم و روتین شده درصد موفقیت بسیار بالاتری دارد. 

برنامه تمرینی

برنامه های تمرینی فیتیتو زیر نظر متخصصین علوم ورزشی بر پایه ویژگی های فردی و امکانات و توانایی های شخص طراحی می شود. 

رژیم غذایی

رژیم های غذایی فیتیتو با آنالیز و ارزیابی دقیق شخص و متناسب با وضعیت معیشتی و دسترسی فرد به غذاها توسط متخصصین طراحی می شود.

مدیتیشن قبل خواب

متخصصین فیتیتو با مطالعه و بررسی مقالات علمی معتبر، اقدام به طراحی و گردآوری تمرین های آرام سازی ذهنی یا مدیتیشن کرده اند.

یوگای صبحگاهی

متخصصین فیتیتو، با مطالعه در رابطه با مدیریت استرس و مدیریت وزن، متوجه شدند که یکی از نیازهای ضروری، ایجاد احساس نشاط و سرخوشی در صبح است. 

آخرین ویدیوها

با مربیان ما آشنا شو

دکتر حامد

حامد باباگل تبار

دکتر حامد یکی از متخصصین برجسته حیطه آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی کشور هست. مدرک کارشناسی علوم ورزشی رو از دانشگاه مازندران و مدرک کارشناسی ارشد و دکتری رو از دانشگاه گیلان گرفته و جز استعدادهای درخشان دانشگاه گیلان بوده.

دکتر سودبخش مربی

محمدرضا سودبخش

محمدرضا سال هاست که به عنوان مربی و مشاور سلامت و توسعه فردی در حال کمک به افراد مختلف جامعه هست. مدرک کارشناسی علوم ورزشی رو از دانشگاه مازندران و مدرک کارشناسی ارشدش رو از دانشگاه شهید باهنر گرفت. رتبه 7 آزمون دکتری رو هم کسب کرد.

نادیا مومنی

نادیا مومنی

نادیا خانم چندین و چند ساله که مربی و پشتیبان درجه یک شاگردانش هست. نادیا کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی داره و تحت هر شرایطی مثل یک کوه مراقب شاگردانشه. نادیا، یکی از مربی های خستگی ناپذیر فیتیتو هست.

تجربه فیتیتویی ها

آخرین مقالات